Podnikáte? 5 Důvodů proč musíte mít své Brandové fotky!

09.05.2023
Přestaňte se schovávat za logo a ukažte se světu 🙋‍♀️

Proč je právě v této době důležité prezentovat firmy skutečnými lidmi a ne jen logy a obrázky, které nikomu nic neřeknou?

Žijeme v digitální době, ať se nám to líbí nebo ne, prostor se přesouvá do onlinu.

A i když podnikáte fyzicky - s klienty se potkáváte na živo. Nebo třeba máte svoji prodejnu, kde prodáváte cokoliv. Pokud chcete v této době uspět musíte být vidět. A k tomu nám internet může velice dobře posloužit. 

Proč jsou tedy reprezentativní fotky důležité pro vaši internetovou prezentaci?

1. Budíte v klientech důvěru. 

Lidé jsou společenské bytosti a chtějí nakupovat od lidí. Chtějí vidět, kdo stojí za výrobkem nebo službou. To že lidé vidí na fotkách skutečnou osobu, která za značkou stojí, v nich vzbuzuje důvěru. Zkrátka chtějí vidět, jak vypadá žena, ke které se objednají na focení / kosmetiku / stříhání / cvičení / terapii...



2. Odlišíte se

I když dělají 2 lidé totéž, není to totéž. Můžete nabízet stejnou službu, prodávat produkty, které už někdo jiný vymyslel. Ale nikdo jiný na světě není jako my a nedělá to jako my. To, že za značkou stojíte přímo VY je vaše největší konkurenční výhoda, kterou vám nikdo, ale opravdu nikdo nevezme :-)

3. Můžete nechat nahlédnout pod pokličku vaší práce

Lidé jsou od přírody zvědaví :-) Zajímá je, jak vzniká výrobek, který si koupí. Kdo ušil ty "hand made" kalhoty, které si chcete koupit. Jak vypadá dílna takové ženy. Nemusíme fotit jen portréty samotné, ale také proces naší práce.

4. Přitáhnete si ty správné klienty

Jak se říká vrána k vráně sedá. To, co z nás vyzařuje a jak se prezentujeme nám přirozeně přitáhne naši "krevní skupinu" A nebo naopak odtáhne klienty, kterým nejsme sympatičtí. A to je naprosto v pořádku.


5. Dobrý celkový dojem

Pod pojmem "brand" nestojí jen fotografie, ale celkově celá značka. Od barev, přes logo, až po fotografie a vše by mělo být sladěno. Působí to profesionálně a tak, že za značkou stojí člověk, který je profesionál a ví co dělá.

Uznejte sami, co na vás působí lépe?

Např. : Kadeřnice, která má na sítích profilový obrázek své logo, na stránkách maximálně pár fotek účesů nebo obrázky modelek stažené z fotobanky. A barvy webu tak, jak jí zrovna přišly pod ruku.

Nebo kadeřnice, která má na svém webu a soc. sítích svoji fotku ve svém salónu, při práci. Hned na první pohled se vám líbí její salón, je Vám sympatická ona sama. Můžete hned vidět, kam půjdete, jak na vás prostředí působí. A hlavně ke komu půjdete. Vše sladěné v jednotném stylu a barvách. 

Paní Jarka, certifikovaná koučka. https://amorkoucka.cz/

Paní Yvona, certifikovaná lektorka lógy, hormonální jógy, obličejové jógy, techniky přirozeného zlepšení zraku https://www.jogasyvonou.cz/

PADNE TI TO - Kvalitní basic móda https://www.padnetito.cz/

Ing. Lukáš Pekárek, osobní realitní makléř https://www.pkrk.cz/